Informatii utile

In cazul in care nu gasiti raspunsul mai jos, ne puteti contacta la telefon sau pe email.

1. De ce produsele de pe site sunt atat de ieftine?
O intrebare foarte frecventa, pe care foarte multe persoane si-o pun. Raspunsul la aceasta intrebare este foarte simplu:
- spre deosebire de magazine locale, noi nu trebuie sa platim chirii exagerat de scumpe ca in mall-uri, centre comerciale, magazine, etc
- volumul nostru anual de ochelari vanduti este foarte mare, prin urmare beneficiem de preturi de achizitie foarte bune

2. Pot sa ridic produsul personal?
In acest moment nu oferim aceasta posibilitate. In curand aceasta optiune va fi disponibila si pentru clientii care vor sa ridice personal produsul dorit, iar in acest sens vom notifica toti clientii.

3. Cum cumpar?
Foarte simplu. Adaugati produsul in cos, completati formularul cu datele dumneavoastra si trimiteti comanda. In scurt timp veti fi contactat de un reprezentant al nostru pentru validarea comenzii. De regula trimitem coletul printr-un curier rapid, astfel incat produsul sa ajunga in 24 de ore. De asemenea ne puteti contacta la telefon sau pe email.

4. Cat dureaza pana voi primi comanda?
Dureaza intre 24 si 48 de ore, in functie de curier si de zona in care va aflati. Livrarile se fac atat in Bucuresti cat si in celelalte zone ale tarii.

5. Cum platesc?
Plata se face la curier (ramburs) in momentul in care intrati in posesia produsului comandat.

6. Cat costa transportul?
Costul transportului este suportat de catre client si costa 20 lei in orice localitate din Romania in aria de acoperire a firmei de curierat.

7. Pot sa deschid coletul inainte sa platesc?
Da, la Ray Ban Romania platesti dupa ce deschizi coletul si te asiguri ca ai primit produsul comandat, in stare perfecta. Serviciul "Deschiderea coletului la livrare" acopera toate produsele comercializate si livrate de Ray Ban Romania si este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de pe www.raybanromania.ro.

8. Pot schimba sau returna produsul?
Da. Trebuie sa ne anuntati la telefon sau printr-un email in primele 10 zile lucratoare de cand ati primit coletul ca doriti sa schimbati/returnati produsul, depasirea celor 10 zile lucratoare duce la anularea posibilitatii de schimbare/returnare a produsului. Pentru a putea fi schimbat/returnat, produsul trebuie sa nu fi fost folosit si sa aiba toate etichetele cu care a venit, ambalajul original. Deteriorarea ambalajului atrage neacceptarea schimbului/returnarii si va fi trimis inapoi pe cheltuiala clientului. Produsul se schimba/returneaza doar prin curier pe cheltuiala clientului, exceptie facand doar cazul in care nu ati primit ceea ce ati comandat. Doar produsele comandate prin curierul cu care avem contract pot fi schimbate/returnate, celelalte comandate prin posta sau alt curier nu pot fi schimbate/returnate decat daca se va stabili dinainte o intelegere in sensul acesta. In cazul unui retur, banii vor fi returnati in termen de maxim 2-5 zile lucratoare de la primirea produsului, taxa de transport nu se returneaza.

www.raybanromania.ro © 2017. Toate drepturile rezervate.